دانلود از یوتیوب

چگونگی دانلود ویدیو از یوتیوب مسئله مهمی برای همه کاربران این سایت مفید است.

استفاده از یوتیوب آنقدر محبوب و کاربردی شده است که دیگر نیازی به معرفی و توضیح برای معرفی ندارد و همه ما روزانه چندین چند بار با این گنجینه ویدئویی جهانی روبرو می شویم و در آن آموزش می بینم و سرگرم می شویم. شما با یک سرچ ساده در این سایت به ویدئو زمینه مورد علاقه خود دست بیابید. اما مشکل زمانی بوجود می اید که نمی توانیم ویدئوی مورد علاقه خود را برای هارد و یا مموری دستگاه خود ذخیره کنیم. چگونگی دانلود ویدیو از یوتیوب مسئله مهمی برای همه کاربران این سایت مفید است. آیا اصلا می توان از یوتیوب ویدئو دانلود کرد؟، اگر بله، چگونه می توان از یوتیوب دانلود کرد؟، آیا نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر وجود دارد؟، آیا برنامه ای برای دانلود از یوتیوب برای گوشی به بازار آمده است تا بتوان گوشه ایی از این گنجینه ویدئویی را در سیستم خود ذخیره کنیم؟، بهترین برنامه دانلود از یوتیوب کدام است؟ با ما همراه باشید تا چگونگی دانلود از یوتیوب با استفاده از گوشی و کامپیوتر را به شما آموزش دهیم.

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی

تعداد زیادی برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی وجود دارد. اما ابتدا برای راحت تر شدن انتخاب شما ما این برنامه ها را به ۲ دسته دانلودر یوتیوب برای اندروید و IOS تقسیم بندی کرده ایم.

نرم افزار دانلود از از یوتیوب اندروید

قبل از آنکه به سراغ معرفی برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی های اندروید بریم باید به این نکته اشاره کنیم که اپ های دانلودر یوتیوب در پلی استور و اپ استور حذف شده اما این به معنی نیست که دیگر نمی توانید با استفاده از گوشی همراهتان از یوتیوب ویدئو دانلود کنید. در ادامه ما ۲ نرم افزار دانلود از یوتیوب اندروید را به شما معرفی می کنیم و سپس به سراغ معرفی برنامه دانلود از یوتیوب برای سیستم عاملIOS می رویم.

۱٫ اپلیکشن VIDMATE

این اپلیکشن قدرتمند برای دانلود ویدیو از یوتیوب با گوشی های اندروید می تواند شما را به هدفتان برساند. شما با استفاده از این اپ می توانید در یوتیوب جستجو کنید و VIDMATE قابلیت پشتیبانی از یوتیوب موزیک را نیز دارد. نکته مثبت دیگر استفاده از اپلیکشنVIDMATE این است که شما علاوه بر یوتیوب از سایر سایت ها نیز ویدئو انتخابی خود را دانلود کنید.

۲٫ اپلیکشن INSTUBE

این اپلیکشن گزینه مناسبی برای دانلود از یوتیوب برای گوشی های اندرویدی است. شما می توانید پس از نصب Ins Tube بر روی گوشی خود می توانید ویدئوهای یوتیوب را با کیفیت های HD، UHD و با سرعت بالا دانلود کنید.
شما با استفاده از این اپلیکشن می تواند از سایت های زیر نیز ویدئو دانلود کنید:

VEVO
TWITTER
SOUNDCLOUD

نرم افزار دانلود از از یوتیوب برای IOS

برای آن دسته از افرادی که با استفاده ازIPAD وIPHONE قصد دانلود ویدیو از یوتیوب را دارند بهترین گزینه استفاده از ربات یوتیوب دانلودر است. در کنار این ربات کاربران IOS می توانند از وب سایت های دانلودر نیز استفاده کنند. اما این دو تنها راه دانلود از یوتیوب نیست. در ادامه به بررسی گزینه های دیگر می پردازیم.

ربات تلگرام برای دانلود ویدیو از یوتیوب

مزیت استفاده از ربات تلگرم برای دانلود ویدئو از یوتیوب این این است که شما می توانید اپلیکیشن تلگرام بر روی کلیه سیستم عامل ها نصب کنید و همچنین اینکه استفاده از این ربات بسیار ساده است و شما از این طریق می توانید ویدئو خود را به سادگی دانلود کنید. ربات های تلگرام برای دانلود ویدئو عبارتند از:

ربات UTUBEBOT
ربات IZIBOT

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

برای انکه بتوانید ویدیوهای یوتیوب را بر روی کامیپوتر و سیستم عامل ویندوز ذخیره کنید، نیاز به نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر دارید. ما به شما ۲ نرم افزار را معرفی می کنیم و در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

نرم افزار gihosoft tubeget

مزیت استفاده از این نرم این است که این نرم افزار پرتال است و نیازی به نصب ندارد. همچنین رابط کاربری نرم افزار gihosoft tubeget فوق العاده روان و ساده است و شما می توانید به راحتی می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از تمام کیفیت ها را دارد.

نرم افزار K Video Downloader4

۴K Video Downloader یک نرم افزار کراس پلترم (چند سکویی) می باشد، به این معنی که علاوه بر ویندوز در سایر پلترم فرم های موجود از جمله مک و لینوکس قابل اجرا خواهد بود، این نرم افزار همچنین داری یک گزینه هوشمند می باشد که با فعال کردن آن تنها با یک کلیک می توانید ویدیو یوتیوب مورد نظر را دانلود کنید.